Rabu, 01 Januari 2014

Lelaki Pemilik Alat Vital Terbesar Dunia Ditahan di Airport Fransisco

src="http://s7.addthis.com/js/250/addthis_widget.js#username=xa-4c86172159687e1f" type
Lelaki pemilik alat vital terbesar di dunia ditahan oleh sekuriti kerana ia dicurigai menyelundupkan barang berbahaya atau haram dalam seluarnya.

Jonah Falcon ditahan dan diinterogasi intensif oleh staf keselamatan di San Francisco International Airport setelah mereka curiga  ia mencuba menyelundupkan barang ilegal.

Tapi penjaga yang digeledah dia telah hanya menemukan lingga `mengesankan` milik lelaki  41 tahun itu.

Lelaki  ini memiliki alat kelamin terpanjang di dunia dengan panjang 24.13 cm pada keadaan normal dan 34.29 cm pada keadaan ereksi. Jika dibandingkan dengan ukuran penis rata-rata lelaki yaitu 15-20cm, maka wajarlah jika lelaki  yang bernama lengkap Jonah Cardeli Falcon ini digelar sebagai lelaki dengan penis terpanjang di dunia.

Kejantanannya milik Falcon dianggap sebagai terbesar  di dunia setelah ia muncul dalam sebuah film dokumenter TV di tahun 1999.

Staf keselamatan bahkan melemparkan bedak di seluarnya ketika mereka memeriksa adanya bahan peledak.

Tapi untuk mencegah episode memalukan pada masa mendatang, ia berjanji untuk memakai seluar  pendek untuk bersepeda berbahan lycra ketika bepergian.

Dalam beberapa kesempatan ia mengatakan bahawa punya `burung` seperti itu tidak menyenangkan.

“Mempunyai penis terbesar di dunia bukanlah hal yang harus disyukuri, malah itu mendekatkan saya pada kesepian dan kesendirian. Kerana tidak ada wanita yang mau dengan lelaki berpenis terlalu besar dan terlalu panjang dari ukuran normal.” ujar Jonah Cardeli Falcon, kelahiran 29 Julai 1970, yang kini hidup bersama ibunya dan sudah 12 tahun tidak mempunyai pacar.

“Ketika saya bertemu dengan setiap orang, mereka tidak selalu melihat mata saya saat berbicara, namun yang mereka lihat seluar saya” tambah Jonah seperti dikutip MayPesbukdari News Softpedia. “Entah mereka kagum, atau mereka heran atau merasa aneh dengan sebuah tonjolan yang amat besar ketika saya memakai seluar apapun” dia menambahkan.

Tak heran memang, dengan penis sebesar itu sangat sulit jika memakai seluar “Hal ini menjadi masalah yang serius yang saya alami sejak saya masih kecil” ujar pria dengan penis terbesar di dunia itu. “Sekarang saya hanya mencari seorang wanita yang mau menerima saya apa adanya, bukan mereka yang menganggap saya maniak sex dengan penis sebesar ini”. cerita Jonah tentang keinginannya.


sumber

 menujuhijau

0 komentar:

Posting Komentar

 

Copyright © info gratis Design by O Pregador | Blogger Theme by Blogger Template de luxo | Powered by Blogger